TrainingAnims

Fluidanims.com. TheAnimPlanet.com. Stickpage.com. And now Lazyanims.co.cc. What do these websites have in common? They have high expectations for animations. This is your dojo. This is where you make the transition from n00b to Pro.


    Hey, I can post here too, right?

    Share
    avatar
    NiTroshiFt
    Admin
    Admin

    Posts : 304
    Join date : 2010-12-04
    Location : EVERYWHERE.

    Hey, I can post here too, right?

    Post  NiTroshiFt on Mon Dec 06, 2010 1:20 am

    Here's just my most recent finished test. Oh, on this forum you can embed Flash videos! Happy time!


    avatar
    rasyidxlr
    TA Team
    TA Team

    Posts : 78
    Join date : 2010-12-05
    Age : 19
    Location : Infront of my comp waiting for someone to call

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  rasyidxlr on Mon Dec 06, 2010 1:44 am

    Man thats kewl!but make the V Cam not havin a seizure...
    avatar
    NiTroshiFt
    Admin
    Admin

    Posts : 304
    Join date : 2010-12-04
    Location : EVERYWHERE.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  NiTroshiFt on Mon Dec 06, 2010 1:45 am

    Yeah the Vcam is sloppy. I'm a NOOB at that!
    avatar
    Pin
    TA Team
    TA Team

    Posts : 156
    Join date : 2010-12-06
    Age : 21
    Location : In every girls dreams.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  Pin on Mon Dec 06, 2010 1:51 am

    BTW check the clan page

    lol!


    _________________
    Click For My Videos
    RHG Clan-Balance [3 Spots Open]
    Signature I:
    <Pin> Hey Hyun can I ask you a question?
    <Hyun> yeah?
    <Pin> What brand of epic juice do you use?
    <Hyun> Terkoiz Juice?
    <Hyun> But it cant be bought at walmart...
    <Hyun> It must be freshly milked.
    <Pin> o_o
    <Pin> Im not milking a Terkoiz.
    Signature II:
    <Pin> I just realized...
    <Pin> Were all the races!!!!!
    <Pin> Snipe is white, System is asian, darkdude is mexican and im black!!! Very Happy
    <Snipe> Lol
    <DarkDude> Lmao
    <System> Lmao xD
    avatar
    hugsta
    TA Team
    TA Team

    Posts : 14
    Join date : 2010-12-06
    Age : 22

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  hugsta on Mon Dec 06, 2010 2:26 am

    cool, way better than anything I could do. V-cam is definately a hard thing to learn. Only thing I can say is maybe add some more in betweens. The ultra-fast pace makes the anims easing not stand out as much.
    avatar
    NiTroshiFt
    Admin
    Admin

    Posts : 304
    Join date : 2010-12-04
    Location : EVERYWHERE.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  NiTroshiFt on Mon Dec 06, 2010 2:30 am

    <3 hugsta

    No homo.

    Thanks man. Advice taken.
    avatar
    darkdude53
    A decent contributor

    Posts : 82
    Join date : 2010-12-06
    Age : 21
    Location : No friggin idea, I'm totally lost.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  darkdude53 on Mon Dec 06, 2010 4:23 am

    How did you DO this!?!?!?
    No, I'm serious.
    I really have no idea at all how you did this.
    No idea what software u used.
    No idea how u used whatever software it is that u used.
    Nothin.
    and if it's flash, still confused as to how u did this.
    I can't even figure out how to DRAW things in flash. Sad lol!
    avatar
    NiTroshiFt
    Admin
    Admin

    Posts : 304
    Join date : 2010-12-04
    Location : EVERYWHERE.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  NiTroshiFt on Mon Dec 06, 2010 4:26 am

    lol I'm really diggin' the emotocons here.

    Ok, I did use flash, and I'm far from the best.

    First question, do you have flash?

    Second, Stick figures are actually easy to draw. Go here for the BEST tutorials evah. http://www.youtube.com/watch?v=zOouzsIPNWs
    avatar
    darkdude53
    A decent contributor

    Posts : 82
    Join date : 2010-12-06
    Age : 21
    Location : No friggin idea, I'm totally lost.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  darkdude53 on Mon Dec 06, 2010 10:40 am

    Actually...
    I do have flash,
    What i meant was, i dun know how to actually DRAW things with the tool or wutevur,
    it's not that i lack the skill to do so.
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue
    avatar
    NiTroshiFt
    Admin
    Admin

    Posts : 304
    Join date : 2010-12-04
    Location : EVERYWHERE.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  NiTroshiFt on Mon Dec 06, 2010 11:18 am

    darkdude53 wrote:Actually...
    I do have flash,
    What i meant was, i dun know how to actually DRAW things with the tool or wutevur,
    it's not that i lack the skill to do so.
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue
    tongue

    All you have to do is zoom out, select the brush tool, go on biggest size, Make a head with one click.

    Then, zoom in, and select a smaller brush tool for the body. Click and drag to draw lol.
    avatar
    darkdude53
    A decent contributor

    Posts : 82
    Join date : 2010-12-06
    Age : 21
    Location : No friggin idea, I'm totally lost.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  darkdude53 on Mon Dec 06, 2010 8:22 pm

    well...
    here's the thing...
    this is a dumb question, but...
    where are the tool buttons?
    I'm so confused, lol... confused
    avatar
    darkdude53
    A decent contributor

    Posts : 82
    Join date : 2010-12-06
    Age : 21
    Location : No friggin idea, I'm totally lost.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  darkdude53 on Thu Dec 23, 2010 1:12 am

    nvm.
    figured it out...lol.
    btw, do you use a tablet?
    cuz it seems like it's easy for u to draw st00f. @
    avatar
    NiTroshiFt
    Admin
    Admin

    Posts : 304
    Join date : 2010-12-04
    Location : EVERYWHERE.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  NiTroshiFt on Thu Dec 23, 2010 2:02 am

    Yes, but I could draw stuff before I had a tablet.


    _________________
    I
    n
    h
    o
    u
    s
    e
    avatar
    darkdude53
    A decent contributor

    Posts : 82
    Join date : 2010-12-06
    Age : 21
    Location : No friggin idea, I'm totally lost.

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  darkdude53 on Thu Dec 23, 2010 2:50 am

    i said it looked like it was EASY for you.
    I suck at drawing...
    maybe i'll just stick to what i know(pivot)
    and hope i get better with it(lol, yea rite. pivot suckz)

    Sponsored content

    Re: Hey, I can post here too, right?

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Sat Sep 23, 2017 9:11 am